1.

Designing a Model of Personal Branding for Employees With an Emphasis on Organizational Training: The Case of the Administrative Staff of the Judiciary of the Islamic Republic of Iran

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 699-720
Robab Mollaei؛ Seyed Ali Siadat؛ Reza Hoveida؛ Jalal Rizaneh

2.

ارائه الگوی برند شخصی‏ نویسندگان کتاب‌‏های دانشگاهی در صنعت نشر ایران (مورد مطالعه: حوزه علم اطلاعات و دانش‏‌شناسی)

دوره 53، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 13-34
صفورا شاهپوری؛ علیرضا نوروزی؛ سپیده فهیمی فر

3.

سرمایه اجتماعی به مثابه راهبرد برندسازی شخصی برای مدرسان مدیریت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 شهریور 1401
مهدی رفتاری؛ علی نقی امیری؛ حسن زارعی متین

4.

طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 خرداد 1404
محمدرحیم اسفیدانی؛ فرشید خموئی

5.

عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی موزیسین‌های فعال با رویکرد داده‌کاوی (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 775-795
محمدمهدی پورسعید؛ محمد علی رحمانی کوهبنانی؛ سعید ده یادگاری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب