1.

A model of Measure Customer Knowledge Absorptive Capacity: A Food Industry Survey

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 529-550
Manouchehr Ansari؛ Mohammad Mirkazemi Mood؛ Hossein Rahmany Youshanlouei؛ Ali Ghasemi

2.

A Simulation-Based Optimization Model for Scheduling New Product Development Projects in Research and Development Centers

دوره 10، شماره 4، اسفند 2017، صفحه 883-904
Sadegh Shahbazi؛ Seyed Mojtaba Sajadi؛ Fariborz Jolai

3.

Role of Knowledge Management (KM) in the New Product Development (NPD) performance of Software SMEsA survey on Software SMEs in the Yazd Province

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 133-150
Amir Manian؛ Ezat Asgharizadeh؛ Mohammad Dehghan Banadaki

4.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 333-352
آمنه کنعانی

5.

بررسی ابزارهای سیاستی موردنیاز برای همکاری بنگاه‌های جدید فناوری نانو و شرکت‌های صنعتی

دوره 4، شماره 3، آذر 1397، صفحه 67-86
محمدعلی بحرینی زارج؛ علی مبینی دهکردی؛ محمدرضا میگون پوری

6.

توسعۀ محصولات جدید کنجدی، تحلیلی بر مشخصات کیفی محصول و فرایند با کاربرد روش‌های QFD و DOE

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 295-316
فرحناز رحمانی میبدی؛ حبیب زارع احمدآبادی

7.

شناسایی روش‌های یادگیری توسعه‌ی محصول جدید در کسب‌وکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 7-26
قنبر محمدی الیاسی؛ مهران رضوانی؛ ملیحه فرامرزی؛ هادی نوتاش

8.

طراحی و انتخاب طرح بهینه از دیدگاه ریسک‌های موجود در توسعۀ محصول جدید

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 1-22
عادل آذر؛ جعفر قیدرخلجانی؛ سید مجتبی هاشمی مجومرد

9.

مدل‌سازی زنجیره ارزش در صنعت خودرو ایران به منظور دستیابی به استراتژی رهبری هزینه

دوره 18، شماره 1، اسفند 1384
هوشنگ اسدالله؛ احمد ماکوئی؛ کامبیز شاهرودی

10.

نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول جدید مشترک با شرکت صنعتی

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 41-60
محمد علی بحرینی؛ علی مبینی دهکردی؛ محمد رضا میگون پوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب