کنعانی, آمنه. (1394). اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی. , 8(2), 333-352. doi: 10.22059/jed.2015.55983
آمنه کنعانی. "اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی". , 8, 2, 1394, 333-352. doi: 10.22059/jed.2015.55983
کنعانی, آمنه. (1394). 'اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی', , 8(2), pp. 333-352. doi: 10.22059/jed.2015.55983
کنعانی, آمنه. اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی و فروش محصول جدید در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط حوزة زیست- فناوری غذایی. , 1394; 8(2): 333-352. doi: 10.22059/jed.2015.55983


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب