1.

اثر شدت هواداری به فوتبال بر توجه بصری به برند اسپانسر پیراهن باشگاه‌های لیگ برتر ایران به روش بازاریابی عصبی

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 997-1014
درسا نظری؛ محمد حامی؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ نادر شاکری

2.

ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-14
اکبر جابری؛ نصرالله سجادی؛ جواد خزائی پول

3.

تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری

4.

تأثیر هم ‏آفرینی ارزش بر هم‏ هویتی هواداران با نقش میانجی سرمایة اجتماعی: مطالعة اجتماعات آن‌لاین باشگاه ‏های فوتبال

دوره 9، شماره 4، دی 1401، صفحه 569-589
محمد علی آبادی؛ هادی باقری

5.

تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه پرسپولیس بر رفتارهای حمایتی با نقش میانجی نگرش هواداران: نقش تعدیل گر عدالت اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1400
شاهو زمانی دادانه؛ محمدرضا اسمعیلی؛ علی زارعی

6.

تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-120
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

7.

تدوین الگوی رفتار شهروندی هواداران فوتبال با تأکید بر نقش رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 تیر 1403
رامین قلی‌پور؛ حبیب محمدپور یقینی؛ محمد رحیم نجف زاده؛ جعفر برقی مقدم

8.

شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 250-232
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جی بیکر





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب