1.

ارائه مدل بازاریابی محتوا در رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر توسعه گردشگری شهری مطالعه موردی شهر تهران

دوره 11، شماره 3، مهر 1403، صفحه 89-105
سوما مظفری؛ سلیمان ایرانزاده؛ حسین قره بیگلو؛ رضا رنج پور

2.

شناسایی ویژگی‎های نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 319-340
سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی؛ محمد حسن یادگاری

3.

نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 97-113
جابر خدایی سرخانلو؛ حسین قره بیگلو؛ سلیمان ایران زاده؛ علی شاهین پور





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب