خدایی سرخانلو, جابر, قره بیگلو, حسین, ایران زاده, سلیمان, شاهین پور, علی. (1402). نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران مطالعه موردی: شهر تهران. , 10(4), 97-113. doi: 10.22059/jut.2023.363230.1148
جابر خدایی سرخانلو; حسین قره بیگلو; سلیمان ایران زاده; علی شاهین پور. "نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران مطالعه موردی: شهر تهران". , 10, 4, 1402, 97-113. doi: 10.22059/jut.2023.363230.1148
خدایی سرخانلو, جابر, قره بیگلو, حسین, ایران زاده, سلیمان, شاهین پور, علی. (1402). 'نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران مطالعه موردی: شهر تهران', , 10(4), pp. 97-113. doi: 10.22059/jut.2023.363230.1148
خدایی سرخانلو, جابر, قره بیگلو, حسین, ایران زاده, سلیمان, شاهین پور, علی. نقش بازاریابی محتوا در توسعه گردشگری سلامت در ایران مطالعه موردی: شهر تهران. , 1402; 10(4): 97-113. doi: 10.22059/jut.2023.363230.1148


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب