1.

ارزیابی عملکرد کتابخانه های دانشگاه رازی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC)

دوره 53، شماره 2، تیر 1398، صفحه 32-51
محمود مرادی؛ خاطره ویسی؛ سارا بهرامی نیا

2.

بررسی توان تکنیکی فناوری های NFC و RFID در بهبود ارائه خدمات کتابخانه های دانشگاهی و مقایسه آن دو بر اساس الگوی Beredy-

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 63-81
طاهره صادقی؛ سیدجواد قاضی میرسعید؛ فاطمه شیخ شعاعی

3.

بررسی راهکارهای عملیاتی کردن طرح نظام ملی اطلاع رسانی در دانشگاه های کشور

دوره 38، شماره 41، تیر 1383
دکیر ناطمه زندیان؛ دکتر عباس حرى

4.

بررسی عوامل فردی موثر بر کاربرد فن آوری اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه های دانشگاه تهران

دوره 35، شماره 1، تیر 1384
مریم ناخدا؛ عباس حری؛ نوروز علی کرمدوست

5.

بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران

دوره 51، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 4-6
معصومه کربلا آقایی کامران؛ لیلا کریمی صوفلو

6.

خدمات مرجع دیجیتال درکتابخانه های دانشگاهی

دوره 37، شماره 1، فروردین 1382
رویا جناب زاده

7.

طراحی الگوی تجاری‌سازی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی شهر کرمانشاه (مورد مطالعه: خدمات پایگاه‌های اطلاعاتی، کارگاه‌های آموزشی، چکیده‌نویسی و نمایه‌سازی)

دوره 56، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 87-98
ثریا کرمی پاامامی؛ محمود مرادی؛ ویدا صیفوری

8.

کاربرد گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ارتقای کیفیت خدمات بخش مرجع کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا (س)

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 377-393
سیده هاجر رادمرد؛ حسن کیانی خوزستانی؛ منصور تاجداران

9.

وضعیت خودکارآمدی کتابداران دو دانشگاه فردوسی مشهد و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد و رابطه آن با مهارتهای سواد اطلاعاتی آنان

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 355-376
محسن نوکاریزی؛ نسرین نصیرپور؛ معصومه تجعفری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.