کربلا آقایی کامران, معصومه, کریمی صوفلو, لیلا. (1396). بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران. , 51(1), 4-6. doi: 10.22059/jlib.2016.59447
معصومه کربلا آقایی کامران; لیلا کریمی صوفلو. "بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران". , 51, 1, 1396, 4-6. doi: 10.22059/jlib.2016.59447
کربلا آقایی کامران, معصومه, کریمی صوفلو, لیلا. (1396). 'بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران', , 51(1), pp. 4-6. doi: 10.22059/jlib.2016.59447
کربلا آقایی کامران, معصومه, کریمی صوفلو, لیلا. بررسی میزان رعایت مولفه های مدل 4 بعدی مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران از دیدگاه مدیران و کتابداران و مقایسه دیدگاه های مدیران با کتابداران. , 1396; 51(1): 4-6. doi: 10.22059/jlib.2016.59447


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.