1.

Exploring the Co-Effect of Market-Orientation and Ambidextrous Innovation in Service Innovation of SMEs

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 663-682
Morteza Akbari؛ Niloofar Nobari؛ Hossein Mokhtari؛ Hamid Padash؛ Afsaneh Moradi

2.

بررسی تأثیر استراتژی‌های رقابتی، ادراک از محیط پویا و جهت‌گیری بازار بر عملکرد با تعدیلگری زیرکی بازار (مورد مطالعه صنعت لبنیات)

دوره 49، شماره 3، مهر 1397، صفحه 473-486
حسین بلوچی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ طهمورث حسنقلی پور یاصوری

3.

شناخت رابطۀ ابعاد هوش رقابتی و اثربخشی استراتژی‎های بازاریابی (مطالعۀ موردی: شهرک صنعتی اردبیل)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 375-394
منصوره علیقلی؛ سید مجتبی فاطمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب