1.

ارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 113-126
ناصر وطن خواه؛ شادان وهاب زاده منشی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ محمدعلی عبدالوند

2.

تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 93-107
محمد امین عصاریان؛ هرمز مهرانی؛ زهرا علی پور درویشی؛ نرگس حسن مرادی

3.

شناسایی پیشران‌های تأثیرگذار بر برندسازی کشاورزی سالم و ارگانیک در شهرستان تبریز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مرداد 1402
محسن آقایاری هیر؛ حسین اصغرپور؛ سهیلا باختر

4.

طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 221-240
نادر بهاری؛ هاشم آقازاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ شهرام صدقی

5.

طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 501-520
زهراسادات منتظری؛ رضا آقاموسی؛ عبدا... نعامی؛ عادل فاطمی

6.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب