1.

بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654
نادر سیدامیری؛ محمد جلالی؛ ساره غمخوار؛ علی داوری

2.

تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 298-282
میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر

3.

تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528
علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری؛ فردوس عباس‎پور

4.

شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

دوره 10، شماره 4، دی 1402، صفحه 327-339
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

5.

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب