1.

بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 761-782
هاشم آقازاده؛ امیر خانلری؛ هاله اکبرپور

2.

تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری

3.

تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 359-373
اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور

4.

رابطۀ ویژگی‌های فیزیکی حوضه‏ های آبخیز و دبی ‏های حداقل با دوره ‏های برگشت متفاوت (بررسی موردی: حوضة آبخیز کشف ‏رود)

دوره 3، شماره 2، تیر 1395، صفحه 267-277
مریم آذرخشی؛ سید جواد سعادت پور؛ علیرضا اسلامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب