1.

Effects Of Social Interactions on Purchase Intention in E-Commerce: An Analysis Based on The Stimulus-Organism-Response (S-O-R) Model

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402
Vananh Thi Pham؛ Trung Minh Ngo؛ Abdallah MH Alomari

2.

آسیب‌شناسی تعاملات اجتماعی زنان سرپرست خانوار (مطالعه کیفی شهرستان شاهین‌شهر)

دوره 14، شماره 4، دی 1395، صفحه 431-450
حسین افراسیابی؛ ساناز جهانگیری

3.

ارتقای فرصت حضور و مشارکت مردم با استفاده از معرفی گونه-های فضای عمومی شهر خلاق (نمونه موردی شهر یزد)

دوره 20، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 47-58
کیومرث ایراندوست؛ مصطفی غلامی زارچی

4.

بررسی عوامل مؤثر بر ارتقای تعاملات اجتماعی در پارک‌های شهری (مطالعۀ موردی: شهر زابل)

دوره 49، شماره 4، دی 1396، صفحه 901-915
صفر قائدرحمتی؛ منصور رضاعلی؛ سودابه هاشمی زهی؛ فرهاد جوان

5.

بررسی نقش پیاده‌راه‌های شهری در ارتقای شاخص‌های سرزندگی شهری و تعاملات اجتماعی (مطالعۀ موردی: پیاده‌راه مرکز رشت)

دوره 9، شماره 3، آذر 1400، صفحه 881-908
مهرناز مولوی؛ آرمان حمیدی؛ عالیه فریدی فشتمی؛ زهرا آریاپسند

6.

پدیدۀ ارث فرساینده یا مقوم سرمایۀ اجتماعی خانواده

دوره 7، شماره 4، دی 1397، صفحه 819-841
مهرداد توکلی راد؛ غلامرضا غفاری

7.

تدوین اولویت مؤلفه ‏های تعاملات اجتماعی در مراکز سالمندان (مطالعۀ موردی: مراکز سالمندان ‏هاتف و آرام در قزوین)

دوره 52، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 131-146
جمال الدین سهیلی؛ سیما سمیعی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب