1.

A model of explaining the factors influencing on intention of internet news websites users (Case study: Student of Semnan University)

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 473-492
Abolghasem Ebrahimi؛ Niloufar Imankhan؛ Abdolreza Esmaeli

2.

ارائة الگوی نقش عوامل شکل‌دهندة جو سالن‌های فوتسال بر رضایت‌مندی و تمایلات رفتاری تماشاگران لیگ برتر فوتسال ایران

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 461-481
علی نوری زاده؛ مجید جلالی

3.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر تمایل به سفر گردشگران به مقصد شهری رامسر در طول دوره شیوع کووید-19

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 1-16
مهدی کروبی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مریم نقوی؛ سینا سلجوقی

4.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 116-98
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

5.

تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380
یاسان‌اله پوراشرف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب