1.

Identifying Electronic Marketing Impementation Infrastructures in Iranian Enterprises: Experts' Point of View

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 1-18
Hashem Aghazade؛ Mina Mehrnoosh؛ Mehrdad Estiri

2.

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920
امیر مانیان؛ محمد حسین رونقی

3.

ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی

دوره 17، شماره 5، دی 1383
دکتر محمد حقیقی؛ فرشید حسینی طولی

4.

ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 35-47
عبدالمهدی شیرشمسی؛ وحیدرضا میرابی؛ اسماعیل حسن‌پور؛ محمدحسین رنجبر

5.

بررسی تأثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطۀ بین قابلیت‏های بازاریابی و عملکرد شرکت‎ها

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 355-374
محمد طالقانی؛ مهران مهدی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب