شیرشمسی, عبدالمهدی, میرابی, وحیدرضا, حسن‌پور, اسماعیل, رنجبر, محمدحسین. (1399). ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد). , 7(4), 35-47. doi: 10.22059/jut.2021.315495.864
عبدالمهدی شیرشمسی; وحیدرضا میرابی; اسماعیل حسن‌پور; محمدحسین رنجبر. "ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)". , 7, 4, 1399, 35-47. doi: 10.22059/jut.2021.315495.864
شیرشمسی, عبدالمهدی, میرابی, وحیدرضا, حسن‌پور, اسماعیل, رنجبر, محمدحسین. (1399). 'ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)', , 7(4), pp. 35-47. doi: 10.22059/jut.2021.315495.864
شیرشمسی, عبدالمهدی, میرابی, وحیدرضا, حسن‌پور, اسماعیل, رنجبر, محمدحسین. ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد). , 1399; 7(4): 35-47. doi: 10.22059/jut.2021.315495.864


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب