حقیقی, دکتر محمد, طولی, فرشید حسینی. (1383). ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی. , 17(5), -.
دکتر محمد حقیقی; فرشید حسینی طولی. "ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی". , 17, 5, 1383, -.
حقیقی, دکتر محمد, طولی, فرشید حسینی. (1383). 'ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی', , 17(5), pp. -.
حقیقی, دکتر محمد, طولی, فرشید حسینی. ارائه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی. , 1383; 17(5): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب