1.

ارایه مدلی برای تعیین سطح تعهد و پذیرش مدیریت کیفیت فراگیر (بررسی موردی در تأمین‌کنندگان شرکت سازه گستر سایپا)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
محمد مهدوی مزده؛ غلامرضا جلالی نائینی؛ سید محمد علی متولیان

2.

بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری از مسیر قابلیت یادگیری سازمانی در صنعت بانکرینگ

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 403-414
علی محقر؛ شایان آتشین پنجه

3.

تبیین فرهنگ سازمانی و رابطه آن با ابعاد مدیریت کیفیت جامع در شرکت‎های تابعه وزارت نیرو در شهرستان زاهدان

دوره 3، شماره 7، آذر 1390، صفحه 1-22
امیرحسین امیرخانی؛ محمد رضا کیخا؛ محمد جواد دادرس؛ اشرف میرشکاری

4.

طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان

دوره 21، شماره 2، خرداد 1387
محمود فیروزیان؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محمود صارمی؛ سیدیحیی سیددانش

5.

مقایسه تحلیلی رویکردهای نوین مدیریت

دوره 16، شماره 1، بهمن 1382
دکتر ابوالحسن فقیهی؛ دکتر مجتبی رجب بیگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب