1.

تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما)

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200
سید مهدی شریفی؛ محمد رضا جلیلوند؛ سعید شیدایی

2.

تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465
مهدی شریفی؛ محمدرضا جلیلوند؛ فاطمه عابدی

3.

نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی)

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317
محمد رضا جلیلوند

4.

واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی

دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 415-440
درسا مومنی خواه؛ سیدمهدی شریفی؛ محمد رضا جلیلوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب