1.

ارزشیابی از برنامه تربیت دبیر زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان : مطالعه سه بعدی مبتنی بر مدل CIPP

دوره 11، شماره 4، دی 1400، صفحه 763-780
مجید نعمتی؛ ام البنین موسی زاده

2.

بازخورد تصحیحی نوشتاری در مهارت نگارش زبان دوم: آیا شبه بازخورد کافیست؟

دوره 4، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 147-166
مبین خانلرزاده؛ مجید نعمتی

3.

بررسی ساختارحرکتی و خصوصیات متنی قسمت بحث مقالات چاپ شده ی نویسندگان بومی و غیربومی در ژورنال های معتبر

دوره 13، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 1-19
مجید نعمتی؛ مهسا محمدی

4.

تأثیر خودسنجشی، هم‌کلاسی‌سنجشی و مدرس‌سنجشی بر توسعه مهارت نوشتن به زبان دوم فراگیران زبان خارجه انگلیسی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 93-114
مجید نعمتی؛ مهران غفوری

5.

تاثیر آگاهی استعاری بر توانش استعاری و مهارت خواندن متون مطبوعاتی دانشجویان زبان انگلیسی

دوره 10، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 866-881
مجید نعمتی؛ منصور فلاح افراپلی؛ مارتین کرتازی

6.

تاثیر آموزش راهبرد-محور و فرایند-محور بر راهبردهای نگارش خودتنظیم راهبردی در مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 299-323
ولی اله یوسفی؛ مجید نعمتی؛ پرویز بیرجندی؛ مسعود یزدانی مقدم

7.

رابطة بین خلاقیت، انگیزه و صحّت و شیوایی گفتار برای فراگیران زبان خارجی: انگلیسی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 271-300
مجید نعمتی؛ محسن ترقی گشتی

8.

رابطه‌ بین انواع بازخورد، یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت نگارش

دوره 4، شماره 2، مهر 1393، صفحه 287-316
شهرزاد امینی؛ رضا غفارثمر؛ مجید نعمتی

9.

مطالعۀ نقش معلمان در اسناد سیاستگذاری ایران و مقایسۀ آن با عقاید واقعی معلمان: تطابق ها و تضادها

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 1-14
آزاده رجائی؛ مجید نعمتی

10.

مقایسه ی الگوهای خواندن متون با طرح واره های فرهنگی آشنا و ناآشنا با استفاده از دستگاه ردیاب چشمی در فراگیران زبان انگلیسی

دوره 5، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 111-132
علیرضا آتش پنجه؛ مجید نعمتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب