1.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

2.

ارائه مدلی از تاثیر وابستگی هیجانی مشتریان بر وفاداری عاطفی و تبلیغات دهان به دهان

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 548-535
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

3.

ارائۀ مدل تأثیر معنویت و اخلاق سازمانی بر درگیری شغلی کارشناسان ستادی وزارت ورزش و جوانان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 273-286
مجید جلالی فراهانی؛ مسعود فریدونی

4.

ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 874-861
مسعود فریدونی؛ مجید جلالی فراهانی

5.

ارتباط بین معنویت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ستادی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 921-933
مسعود فریدونی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

6.

تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه‌های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه‌ای فوتبال

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 103-117
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

7.

تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-120
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب