1.

ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی

دوره 10، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 417-436
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ الهه بیاتی

2.

الگوی بین‌المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینی(مورد مطالعه: دانشگاه های برتر ایران)

دوره 12، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 301-320
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ محمد حسن مبارکی؛ مهدی تاج پور

3.

بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)

دوره 11، شماره 1، بهار 1397، صفحه 141-160
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی؛ بابک ضیاء

4.

شناسایی راهبرد‌‌های بازاریابی برای تأمین مالی شرکت‌های در مرحلة رشد (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال صنعت غذایی استان تهران)

دوره 9، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 277-296
مهران رضوانی؛ پریسا فتایی

5.

شناسایی روش‌های یادگیری توسعه‌ی محصول جدید در کسب‌وکارهای با رشد سریع (مورد مطالعه: صنایع تکنولوژی پیشرفته)

دوره 6، شماره 1، بهار 1392، صفحه 7-26
قنبر محمدی الیاسی؛ مهران رضوانی؛ ملیحه فرامرزی؛ هادی نوتاش

6.

شناسایی و سطح‏ بندی عوامل مؤثر بر ارزشگذاری کسب‌و‌کار‌های جدید توسط سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز

دوره 8، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 591-609
هستی چیت سازان؛ مهران رضوانی؛ رضا بافکر دوست آباد

7.

مدل کسب‌‌‌وکار نوآورانة B2C برای شرکت‌های پخش (مطالعة موردی: شرکت گلرنگ‌پخش)

دوره 7، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 569-588
علی مبینی دهکردی؛ مهران رضوانی؛ علی داوری؛ فاطمه فروزان

8.

واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار

دوره 11، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 621-640
عبدالله احمدی کافشانی؛ مهران رضوانی؛ هستی چیت سازان؛ رضا محمدکاظمی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.