1.

اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط

دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ رضوان حکیم زاده

2.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

3.

رهیافتی پدیدارشناسانه از ادراک معلمان از تاب‌آوری کودکان شهر تهران: یک مطالعۀ کیفی

دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 233-250
محمد جوادی پور؛ کتایون مطیعی؛ رضوان حکیم زاده

4.

طراحی مدل کاهش ضایعات برنامه درسی در آموزش های فنی و حرفه ای

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 145-165
رضاعلی طرخان؛ رضوان حکیم زاده؛ مرضیه دهقانی؛ کیوان صالحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب