عباسی, فهیمه, حجازی, الهه, حکیم زاده, رضوان. (1402). اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط. , 14(4), 21-40. doi: 10.22059/japr.2023.352761.644485
فهیمه عباسی; الهه حجازی; رضوان حکیم زاده. "اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط". , 14, 4, 1402, 21-40. doi: 10.22059/japr.2023.352761.644485
عباسی, فهیمه, حجازی, الهه, حکیم زاده, رضوان. (1402). 'اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط', , 14(4), pp. 21-40. doi: 10.22059/japr.2023.352761.644485
عباسی, فهیمه, حجازی, الهه, حکیم زاده, رضوان. اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط. , 1402; 14(4): 21-40. doi: 10.22059/japr.2023.352761.644485


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب