1.

ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 3-23
علی شجاع؛ فراز صادق وزیری؛ الهام ابراهیمی

2.

بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی برارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری: نقش تعدیل‎گر اخلاق کار اسلامی

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 439-462
الهام ابراهیمی؛ علی شجاع؛ ندا پیرانی احمدآباد

3.

تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 909-948
حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی؛ بابک صومی

4.

شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب