ایرانی, حمیدرضا, ابراهیمی, الهام, صومی, بابک. (1403). تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب. , 16(4), 909-948. doi: 10.22059/jibm.2023.356336.4550
حمیدرضا ایرانی; الهام ابراهیمی; بابک صومی. "تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب". , 16, 4, 1403, 909-948. doi: 10.22059/jibm.2023.356336.4550
ایرانی, حمیدرضا, ابراهیمی, الهام, صومی, بابک. (1403). 'تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب', , 16(4), pp. 909-948. doi: 10.22059/jibm.2023.356336.4550
ایرانی, حمیدرضا, ابراهیمی, الهام, صومی, بابک. تبیین و اولویت‌بندی پیشایندهای بازاریابی همه‌کاناله با رویکرد فراترکیب. , 1403; 16(4): 909-948. doi: 10.22059/jibm.2023.356336.4550





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب