1.

آیا تغییر مربی عملکرد تیم های فوتبال حرفه ای را بهبود بخشیده است؟ مطالعة تطبیقی تیم های لیگ برتر فوتبال ایران و پنج لیگ معتبر اروپایی

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 191-206
محسن بهنام؛ حمید رضا احمدی؛ حسین بخشنده

2.

ارزیابی اثربخشی دوره های داوری و مربیگری از دیدگاه دانشجویان براساس مدل کرک پاتریک

دوره 5، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 161-178
حسین بخشنده؛ حمیدرضا احمدی؛ محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی

3.

بررسی سطوح مشارکت هواداران در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران براساس مدل پیوستار روان‌شناختی

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 135-155
محسن بهنام؛ محمد خبیری؛ سیمین حلبیان؛ حمید احمدی؛ حسین بخشنده

4.

پیش‌بینی مشارکت روانشناختی دانش‌آموزان به ورزش از طریق سبک رهبری دبیران ورزش: نقش میانجی رضایت و انگیزه ورزشی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 331-308
ایرج نجارزاده هاچه‌سو؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

5.

تأثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 687-701
سمیه سلیمانی؛ محسن بهنام

6.

تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر انگیختگی و قصد آیندۀ مصرف‌کننده در تبلیغات

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 247-262
محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی

7.

تاثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کننده مشارکت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 فروردین 1403
انور سمیر عبدعلی؛ محسن بهنام؛ رقیه سرلاب

8.

مدل‌سازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران

دوره 15، شماره 4، دی 1402، صفحه 371-353
محسن صادقی؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب