1.

ارائه مدل چند سطحی مدیریت تنوع اثربخش در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مرداد 1400
عبدالرحیم خداجو؛ مسعود نادریان جهرمی؛ حسین دست برحق؛ محمد صادق افروزه

2.

ارائۀ مدلی برای توسعۀ وفاداری به برند تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با روش مدلسازی معادلات ساختاری

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 475-492
اکبر جابری؛ محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزائی پول

3.

برآورد سهم نسبی رفتار شهروندی سازمانی از عدالت سازمانی در ورزشکاران مرد نخبة کشور

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 145-160
محمد سلطان حسینی؛ مسعود نادریان جهرمی؛ علی صابری

4.

بررسی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها

دوره 1، شماره 3، زمستان 1388، صفحه 61-133
مجتبی المیری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ علیرضا نصر اصفهانی؛ محمد رحیمی

5.

تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 405-422
زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

6.

رابطه بین توانمندسازی و چابکی نیروی انسانی در هیئت های ورزشی شهر اصفهان

دوره 12، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 1077-1091
آرزو دهقانی؛ احمد علی آصفی؛ مسعود نادریان جهرمی

7.

شناسایی شاخص ها و استانداردهای ایمنی سالن ها و اماکن ورزشی

دوره 5، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 21-36
مسعود نادریان جهرمی؛ حسین پورسلطان زرندی؛ الهام روحانی

8.

مقایسۀ عوامل مؤثر بر همذات‌پنداری هواداران با تیم‌های ورزشی باسابقه و تیم‌های تازه‌تأسیس (مطالعۀ موردی هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان و تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 191-213
اکبر جابری؛ مسعود نادریان جهرمی؛ جواد خزایی پول؛ مهدی سلیمی

9.

نقش شخصیت در سکوت کارکنان و ایجاد بی‌تفاوتی سازمانی

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 287-299
محمدعلی زبردست؛ مسعود نادریان جهرمی؛ سجاد حاجی زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.