1.

پویایی سیاق کلام (ژانر) در مقالات پژوهشی: رویکرد ژانر-محور به هایپرلینک های مقالات پژوهشی در محیط ابرمتنی

صفحه 1031-1054
زهرا امیریان

2.

مداخله ی فراشناختی: عملکرد شنیداری و آگاهی فراشناختی یادگیرندگان با ظرفیت حافظه ی کاری بالا

صفحه 1055-1084
حسین بزرگیان؛ میثم محمدپور

3.

بازنگری فناوری در یادگیری: خود کنترلی و خودتنظیمی در یک دوره تلفیقی

صفحه 1085-1104
حسن سلیمانی؛ محبوبه رحمانیان

4.

میزان اثر بخشی روش آموزشی تکلیف محور بر بهبود مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی: بررسی دیدگاه مدرسان

صفحه 1105-1130
آذر باقری مسعودزاده؛ علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ شهرام افراز

5.

توانایی های متفاوت زبان آموزان در یک کلاس: مشکلات و راهبردها

صفحه 1131-1166
فاطمه عسگری

6.

انتقال آوایی شعر فرانسه در رسم‌الخط فارسی

صفحه 1167-1180
عباس فرهادنژاد

7.

طراحی و تدوین پرسشنامه تعیین سطح تفکر بازخوردی (تدریس تامل گرایانه) مدرسان زبان

صفحه 1181-1204
رخساره قربانی؛ محمد داوودی؛ محمد عادل؛ محمدرضا امیریان

8.

بررسی میزان اثر مواد درسی برگرفته از زبان‌شناسی شناختی بر آموزش حروف اضافه انگلیسی در کلاس درس زبان آموزان EFL

صفحه 1205-1228
یاسین کارگر؛ فردوس آقاگل زاده

9.

ارزیابی کارآیی برنامه درسی کارشناسی مترجمی انگلیسی از نقطه‌نظر دانشجویان و دانش‌آموختگان این رشته

صفحه 1229-1266
علی بیکیان؛ سعید کتابی؛ اکبر حسابی

10.

تاثیر آموزش صریح نگاشت استعاری بر توانایی یادگیری زبان تمثیلی: نقش تسلط(چیرگی)مغزی

صفحه 1267-1304
محمدنبی کریمی؛ پرستو علیزاده

11.

بررسی نگرش مدرسان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان در مورد اهمیت و کاربرد ارزیابی پویا

صفحه 1305-1338
سعید محمدی؛ عصمت بابایی؛ محمدرضا هاشمی

12.

بررسی تأثیر «تداخل زبانی» بر فراگیری تلفظ صحیح در زبان آلمانی برای زبان آموزان ایرانی در سطح مقدماتی

صفحه 1339-1366
محمدحسین حدادی؛ شقایق میثمی

13.

بهبود لهجۀ انگلیسی زبان‌آموزان با استفاده از پادکست و شیوه بن فرانکلین

صفحه 1367-1402
موسی نوشی

14.

بررسی ادراک دانشجویان از ویژگی های اخلاقی اساتید زبان با توجه به پایگاه اجتماعی-اقتصادی دانشجویان

صفحه 1403-1425
مسعود یزدانی مقدم؛ محمد جواد معافی؛ علیرضا عامری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب