1.

تأثیر کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب‌وکار: نقش قابلیت‌های پویای سازمان و آشفتگی محیط کسب‌وکار در شرکت‌های دانش بنیان استان اصفهان

صفحه 1-19
مهدی اقبال مجد؛ علی صفری؛ علی شائمی برزکی

2.

زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه: الگوی عمومی و پیام‌هایی برای ایران

صفحه 21-40
یعقوب انتظاری

3.

نقش‌های بنگاه جدید فناوری نانو در توسعۀ محصول پ مشترک با شرکت صنعتی

صفحه 41-60
محمد علی بحرینی؛ علی مبینی دهکردی؛ محمد رضا میگون پوری

4.

تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران

صفحه 61-80
مژگان دیانتی؛ آصف کریمی؛ مرتضی اکبری

5.

Designing the canvas of the nascent native social media business model with the orientation of Porter's focus strategy

صفحه 81-100
سیاوش صلواتیان؛ محمدرضا تقوا؛ میلاد گودرزی

6.

ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی

صفحه 101-120
کاظم عسکری فر؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی

7.

تحلیل جایگاه مفهوم برکت در کسب‌وکار

صفحه 121-139
مهدی علیزاده؛ سید رضا حجازی؛ رامین کاشف آذر

8.

بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)

صفحه 141-160
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی؛ بابک ضیاء

9.

اولویت‌بندیِ پیشران‌های توسعۀ‌ اکوتوریسم کارآفرینانه با رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور

صفحه 161-179
عبدالباسط مرادزاده؛ محمد قاسمی؛ حبیب ا... سالارزهی؛ نورمحمد یعقوبی؛ جواد بذرافشان

10.

شناسایی و دسته‌بندی عوامل تعیین‌کنندۀ عملکرد نوآوری بنگاه‌های بخش مواد پیشرفته در ایران

صفحه 181-200
جواد مشایخ؛ سید حبیب‌اله طباطبائیان؛ مقصود امیری؛ محمودمهرداد شکریه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب