1.

مطالعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردی روستاهای استان فارس

عبدالعلی لهسایی زاده؛ آرزو حبیبی

2.

برجسته‏ سازی اخبار انرژی هسته ای ایران در بخش فارسی سایت‏های بی بی سی و صدای آمریکا طی سال های 1385-1383

بهنام رضا قلی زاده؛ عبدالله گیویان

3.

مخاطب، ارتباطات "رسانه‌ای" و پایان ارتباطات "جمعی":مطالعه رابطه بین میزان تعلقات فرهنگی ایرانیان مقیم تورنتو و چگونگی استفاده آنان از رسانه‌های تصویری

نسترن خواجه نوری

4.

مدیریت رسانه:گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی

طاهر روشندل اربطانی؛ حسین مستقیمی

5.

شناسایی و اولویت‏بندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی

محمود محمدیان؛ محمد مهدی پرهیزکار؛ غلامرضا درگی

6.

مطالعه نمودهای خاص‏گرایی فرهنگی : راهی برای مبارزه با بحران هویت در وبلاگ‏های ایرانی

فهیمه احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب