1.

شناسایی و اولویت بندی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه کلینیک‌های سیار پزشکی

صفحه 1-19
محمد علی مرادی؛ شهرام حسین پور

2.

واکاوی فرایند تصمیم‌گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران: مفهوم‌پردازی با رویکرد غیر غایت‌گرا

صفحه 21-38
مهدی زیودار؛ نرگس ایمانی پور

3.

واکاوی محتوای سیاست ها در تطابق با ابعاد اکوسیستم کارآفرینی

صفحه 39-58
رضوان قمبرعلی؛ حسین آگهی؛ امیرحسین علی بیگی؛ کیومرث زرافشانی

4.

شناسایی مولفه‌های مراحل مختلف رشد شرکت‌های نوآور در تعامل با سرمایه‌گذاران خطرپذیر

صفحه 59-78
مهرناز حیدری سورشجانی؛ پرستو محمدی

5.

عوامل سوق دهنده و بازدارنده راه اندازی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

صفحه 79-97
رضوان حسین قلی زاده؛ محبوبه سلیمانی؛ علیرضا خوراکیان

6.

بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه

صفحه 99-117
بابک ضیاء؛ مجید وقارموسوی

7.

شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک موثر برکسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه ای در صنعت کاشی و سرامیک)

صفحه 119-137
مهرداد شهبازی منشادی؛ حبیب اله سالارزهی

8.

شناسایی عوامل موثر بر صادرات کالاهای فنآورمحور با رویکرد کارآفرینی و بازارمحوری

صفحه 139-158
مریم آقاموسی طهرانی؛ احمد سرداری؛ عبدالحسین کرمپور

9.

شناسایی عوامل خروج کارآفرینان ایرانی: رویکرد روایتی

صفحه 159-175
پوریا نوری؛ عبدالله احمدی کافشانی؛ کامبیز طالبی

10.

پیش‌درآمدی بر فرایند خلق بی‌بدیل (ناولتی) در توسعة اقتصادی و کارآفرینی

صفحه 177-195
محمود متوسلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب