1.

نقش مدیریت دانش مشتری در ایجاد مزیت رقابتی از دیدگاه هواداران تراکتورسازی تبریز

صفحه 481-493
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ محمد سبحان الهی؛ سعید حاتمی

2.

طراحی مدل تبعیض در تیم‌های ورزشی (با استفاده از نظریۀ داده‌بنیاد)

صفحه 495-510
رسول نوروزی سید حسینی؛ کیوان موسوی چشمه کبودی؛ فروغ فتاحی مسرور

3.

مدل‌یابی تأثیر هویت ورزشی بر جهت‌گیری ورزشی در ورزشکاران شرکت‌کننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور

صفحه 511-525
نجمه رضاسلطانی؛ محسن وحدانی

4.

رتبه‌بندی عوامل تسهیل‌کنندۀ مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت بدنی به روشTOPSIS

صفحه 527-540
مرجان امینی؛ صدیقه حیدری نژاد؛ طاهره ازمشا

5.

التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیت‌های حقوقی از دیدگاه ورزشکاران

صفحه 541-554
شاهین مصطفی پور انزلی؛ سید محمد کاشف

6.

اولویت‌بندی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی با استفاده از روش AHP

صفحه 555-566
سردار محمدی؛ نرگس اسماعیلی

7.

ارزیابی عوامل تعیین‌کنندۀ صلاحیت‌های قانونی مدیران اجرایی ورزش از دیدگاه متخصصان دانشگاهی و مدیران ورزش

صفحه 567-588
عباس نظریان مادوانی

8.

تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران)

صفحه 589-603
بتول عرب نرمی

9.

پیش‌بینی وفاداری و تبلیغات دهان به دهان مشتریان به‌وسیلۀ مؤلفه‌های رضایت‌مندی در باشگاه‌های ورزشی: مطالعۀ باشگاه‌های پرورش‌اندام زنجان

صفحه 605-618
حسین کردلو؛ آتوسا تیموری؛ بهادر حسنی زاده

10.

بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی

صفحه 619-635
بابک ضیاء؛ محمدمهدی طوطی فر طهران پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب