
تعداد نشریات | 163 |
تعداد شمارهها | 6,878 |
تعداد مقالات | 74,138 |
تعداد مشاهده مقاله | 137,889,984 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 107,260,693 |
1. | طراحی مدل مدیریت دانش حاصل از ارزیابیهای نهادهای نظارتیِ ناظر بر خطمشیهای عمومی ایران | |
صفحه 583-612 | ||
روح اله مهدیان کیاسری؛ محمدرضا ربیعی مندجین؛ سیدمهدی الوانی | ||
2. | طراحی مدل اجتناب از نادانشی و ناآگاهی در خطمشیگذاری مدیریت آب | |
صفحه 613-652 | ||
عباس منوریان | ||
3. | ارائه الگوی مدیریت منابع انسانی همکاریمحور در حوزۀ بهداشت و درمان با رویکرد مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد | |
صفحه 653-685 | ||
سپیده مسعودسینکی؛ اکبر حسن پور؛ وجه اله قربانی زاده | ||
4. | مطالعه پدیدارشناختی پیشایندهای احتکار دانش توسط کارکنان دانشی (موردپژوهی: خبرگان فنی نهاجا) | |
صفحه 686-707 | ||
هادی افضلی؛ حسین دامغانیان؛ علیرضا مقدم؛ ناصر عسگری | ||
5. | مدل غرقگی آموزشی (مؤلفهها، پیشایندها و پسایندها) | |
صفحه 708-733 | ||
رحمت اله رضائی حسین آبادی؛ عباسعلی رستگار؛ عظیم زارعی | ||
6. | الگوی پیشایندها و پیامدهای احتکار دانش با روش فراترکیب | |
صفحه 734-766 | ||
شهرزاد کیانپور؛ علی نصراصفهانی؛ علی صفری | ||
7. | جمعسپاری خطمشی و جلب مشارکت عامه (یک مطالعه فراترکیب) | |
صفحه 767-804 | ||
مریم رازمند؛ محسن ترابی؛ طیبه عباس نژاد | ||