1.

پیشنهاد چارچوب مفهومی ارزیابی عملکرد مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها با تاکید بر ذینفع‌محوری و پایداری

صفحه 131-145
سیده آل‌محمد

2.

توان‌افزایی بهره‌برداران مرتع؛ کاربست راهکارهای دستیابی به کسب‌وکار پایدار بر پایۀ زنبورداری

صفحه 146-161
لیلا عوض پور

3.

طراحی الگوی نیمه متمرکز حکمرانیِ نظام سلامت در ایران

صفحه 161-178
محمدباقر قالیباف؛ سیدعباس احمدی؛ بهادر زارعی؛ علی اصغر پورعزت؛ محمدعلی کیانی

4.

تدوین مدل آمیختۀ بازاریابی اجتماعی در توسعۀ ورزش دانشجویی: مطالعۀ کیفی با رویکرد تحلیل تم

صفحه 179-195
علی کروکی

5.

تأثیر هوش ‌فرهنگی بر عملکرد کسب و کار اجتماعی پایدار

صفحه 196-212
محمدمهدی لطیفی؛ احسان سلطانی‌فر؛ حسینعلی سلطانی؛ سروناز غلامی؛ سجاد خانی پردنجانی

6.

نظام حکمرانی کسب‌وکار در ایران: تحلیل شبکه‌ای برای شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های روابط سازمانی

صفحه 213-224
سمیرا محمدیان؛ مجید رحیمی

7.

اولویت بندی مولفه های مدل کسب و کار شرکتهای دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی با استفاده از روش رتبه بندی فریدمن

صفحه 225-235
الهام هادی زاده؛ محمد اسد نژاد؛ آرش ترکمان؛ ناصر اسکندری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب