1.

پلتفرم‌های رسانه‌ای و سیاست‌گذاری عمومی

صفحه 274-275
طاهر روشن دل اربطانی

2.

بررسی رویکرد اقتصاد رفتاری در مطالعات رسانه: مروری نظام‌مند

صفحه 274-294
کیانوش کریمی؛ داتیس خواجه ئیان

3.

اخلاق کسب‌وکار در صنایع رسانه‌ای؛ مطالعه استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در دنیا

صفحه 295-316
سیاوش صلواتیان؛ توحید سلطانی

4.

ارائه الگوی به‌کارگیری رسانه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی سازمان‌های خدماتی (مورد مطالعه: روابط عمومی مترو تهران)

صفحه 317-343
محمد عزیزیان؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ حسین اسلامی

5.

تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی

صفحه 344-363
زهره فرزین فر؛ امیررضا کنجکاو منفرد

6.

تحلیل ریخت‌شناسی شبکه‌ای ـ فازی: روشی برای آینده‌پژوهی در صنعت رسانه

صفحه 364-386
احمد قیومی؛ امیر حسین نخعی؛ امیر احسانی؛ حمیدرضا کرکه آبادی

7.

شناسایی بوم مدل کسب‌وکار پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی بر اساس مدل کسب‌وکار استروالدر (مطالعه موردی: فیلیمو)

صفحه 387-412
میترا افضلی فاروجی؛ مینا نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب