فرزین فر, زهره, کنجکاو منفرد, امیررضا. (1401). تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی. , 1(3), 344-363. doi: 10.22059/mmr.2022.349395.1030
زهره فرزین فر; امیررضا کنجکاو منفرد. "تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی". , 1, 3, 1401, 344-363. doi: 10.22059/mmr.2022.349395.1030
فرزین فر, زهره, کنجکاو منفرد, امیررضا. (1401). 'تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی', , 1(3), pp. 344-363. doi: 10.22059/mmr.2022.349395.1030
فرزین فر, زهره, کنجکاو منفرد, امیررضا. تأثیر ارزش‌های لذت‌گرایانه، خودشکوفایی و اجتماعی، بر سردرگمی مصرف‌کننده در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی میان شهروندان یزدی. , 1401; 1(3): 344-363. doi: 10.22059/mmr.2022.349395.1030


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب