1.

مدیریت یکپارچه پژوهش و بازشناسی ارزش داده‌ها

صفحه 861-863

2.

مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه

صفحه 864-885
پدرام آبدارزاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مسعود کیماسی؛ سیدوحید عقیلی

3.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

4.

شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده

صفحه 911-928
اسفندیار محمدی؛ حدیثه کاظمی راشنانی؛ اسما محمدی

5.

تحلیل و توسعه نهادی مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها: رویکردی آمیخته

صفحه 929-952
ابراهیم رجب پور؛ محمد مرادی

6.

نقش مشارکت اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ارزش ویژه برند

صفحه 953-973
مریم الف‌پور‌تراکمه؛ منوچهر انصاری؛ سپیده نصیری؛ سینا محمدی فام

7.

سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

صفحه 974-1000
وحید ناصحی‌فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله‌وردی

8.

ارائه نوعی مدل تصمیم جدید در برنامه‌ریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه

صفحه 1001-1016
محمدعلی فرقانی؛ محمدرضا نامدار؛ سید عبدالمجید جلائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب