1.

نقش ارزش‌های فرهنگی در اضطراب مسیریابی گردشگران مطالعه موردی: منطقه 8 شهرداری مشهد

صفحه 1-19
مژده جوانشیری؛ تکتم حنایی؛ سید مسلم سیدالحسینی؛ ساناز سعیدی مفرد

2.

بازاریابی قابلیت‌های فرهنگی ـ تاریخی، گردشگری شهری مطالعه موردی: استان گیلان

صفحه 21-33
عادل روستایی حسین ابادی؛ علی قلی پور سلیمانی؛ محمود شبگو منصف؛ نرگس دل افروز

3.

ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)

صفحه 35-47
عبدالمهدی شیرشمسی؛ وحیدرضا میرابی؛ اسماعیل حسن‌پور؛ محمدحسین رنجبر

4.

نیازسنجی ایجاد دهکده گردشگری هوشمند در شهر بندر انزلی

صفحه 49-60
فهیمه مولایی؛ زینب کرکه ابادی؛ سعید کامیابی

5.

بررسی گردشگری چند حسی در شهر تبریز با رویکرد حس مکان

صفحه 61-74
مهسا فرجی؛ نازنین تبریزی؛ روزبه میرزائی

6.

راهبردهای رقابت‌پذیری توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: شهرستان رضوان‌شهر

صفحه 75-89
سید یوسف هاشمی

7.

ساماندهی فضاهای گردشگری شهری با رویکرد حضور پذیری معلولین مطالعه موردی: شهر شیراز

صفحه 91-108
سعیده مؤیدفر؛ عبدالحمید شهامت

8.

اولویت‌بندی توسعه استان‌های کشور به لحاظ برخورداری از تأسیسات گردشگری بین‌راهی

صفحه 109-127
احمد پوراحمد؛ عبداله شیخی؛ رزگار حمزه پور؛ خسرو رحمتی

9.

تبیین و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگر از مقصدهای گردشگری مطالعه موردی: شهر درگهان

صفحه 129-143
سعیدرضا اکبریان رونیزی؛ ابراهیم رستگار

10.

ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر توسعه گردشگری پزشکی در شهر تبریز

صفحه 145-159
امید مبارکی؛ علی ولیقلی زاده؛ عذرا نصیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب