1.

The Impact of Social Networks on the Internet Business Sustainability (With Emphasis on the Intermediary Role of Entrepreneurial Purpose of Online Branches of Mellat Bank’s Portal)

دوره 5، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 23-46
Mahlagha Irani؛ Mohammad Haghighi

2.

ارزیابی اثربخشی روش آموزش کارآفرینی "سخنران میهمان" (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 389-406
زهرا آراستی؛ هومان حیدری؛ محمدحسن مبارکی

3.

بررسی تأثیر مؤلفه‌های زمینه‌ای بر قصد کارآفرینانه در دانشجویان کشور، با تأکید بر قومیت دانشجویان

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 509-528
اسداله کردنائیج؛ اسماعیل شاه‌طهماسبی؛ محمد کریمی

4.

بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه

دوره 9، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 99-117
بابک ضیاء؛ مجید وقارموسوی

5.

بررسی قصد کارآفرینی دانشجویان پیام نور و سازه‌های اثرگذار بر آن

دوره 7، شماره 3، آبان 1393، صفحه 529-548
مرضیه کشاورز

6.

بررسی نقش میانجی سبک شناختی بر رابطه سرمایه انسانی و قصد کارآفرینانه (مورد مطالعه: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران)

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 113-131
محمد علی مرادی؛ محمدرضا زالی؛ فریبا محمدی

7.

پیش‌بینی تمایل به راه‌اندازی یک کسب‌وکار کارآفرینانه در میان دانشجویان کشاورزی بر اساس ابعاد قابلیت اشتغال

دوره 46، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 783-791
سید سعادت موسوی؛ امیر علم بیگی؛ عبدالمطلب رضایی

8.

تأثیر آموزش ‌کارآفرینی بر قصد کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 21-36
وجیه باقرصاد؛ محمدرضا زالی؛ سید مصطفی رضوی؛ سعیده سعید بنادکی

9.

ﺗأﺛﯿﺮ ﺳﺮﻣﺎﯾة اجتماعی ﺑﺮ ﻗﺼﺪ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﺎﻧﻪ (مطالعۀ موردی: داﻧﺸﺠﻮﯾﺎنﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ داﻧﺸﮑﺪة ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق و ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 1-19
محمد علی مرادی؛ محمدرضا زالی؛ راضیه پرنیان

10.

تأثیر ویژگی‌های فردی در حوزه مالی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

دوره 12، شماره 3، آذر 1398، صفحه 461-480
گلبرگ صادقی؛ افسانه باقری؛ هستی چیت سازان

11.

تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینی با میانجی گری قصد کارآفرینی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 521-540
زکیه گنجعلی؛ روح اله باقری مجد

12.

تبیین نقش سرمایۀ روان‏شناختی کارآفرینانه در ایجاد کسب‌وکارهای مخاطره ‏آمیز جدید: نقش میانجی قصد کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‏های تجهیزات پزشکی)

دوره 17، شماره 2، تیر 1398، صفحه 193-218
رضا کهن هوش نژاد؛ حسین خنیفر؛ کامبیز طالبی؛ علی رضائیان

13.

رابطۀ بین خودکارآمدی کارآفرینانه با قصد کارآفرینانه: نقش تعدیلگری جنسیت

دوره 12، شماره 3، مهر 1393، صفحه 387-404
روح اله رضائی

14.

شناسایی ابعاد شکل‌گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت‌ها

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 361-380
مسعود مرادی؛ نرگس ایمانی پور؛ زهرا آراستی؛ رضا محمدکاظمی

15.

عوامل فردی و آموزشی موثر بر دانش، نگرش و نیت کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی: مطالعه مقطعی مکرر (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)

دوره 53، شماره 4، دی 1401، صفحه 957-971
مهتاب پوراتشی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب