1.

Identifying the Indicators of the Theory of Planned Behavior in Successful Entrepreneurs of Small and Medium-Sized Enterprises

دوره 13، شماره 3، مهر 2020، صفحه 441-465
Kambiz Talebi؛ Ardalan Tanbakouchian؛ Ali Bozorgi Amiri

2.

تحلیل اهمیت ـ عملکرد شاخص¬های مدیریت روابط زنجیرۀ تأمین در شرکت¬های کوچک و متوسط صنعت قطعه‎سازی خودرو

دوره 4، شماره 2، مهر 1391، صفحه 21-42
لعیا الفت؛ مسعود براتی

3.

تحلیل تأثیر رهبــــری معنوی و پیامدهای آن بر عملکرد ســـازمانی با به‌کارگیری کارت امتیازی متوازن در بنگاه‌های کوچک و متوسط شهر اصفهان

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 247-265
علی نصر اصفهانی؛ محمد سبحانی؛ جواد خزائی پول؛ مجتبی امانی

4.

شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 676-695
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ معصومه دارا

5.

طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439
بهروز عطاریان؛ نادر سیدامیری؛ محسن نظری؛ عزت‌اله عباسیان

6.

مطالعۀ نحوۀ اثرگذاری متغیرهای اجتماعی و فرهنگی بر مدیریت ریسک در صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کفش تهران)

دوره 10، شماره 2، مهر 1397، صفحه 159-182
مصطفی ازکیا؛ حسین میرزایی؛ حامد اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب