1.

An Importance-Performance Analysis of Supply Chain Relationships Metrics in Small and Medium Sized Enterprises in Automotive Parts Industry

دوره 4، شماره 2، دی 2012، صفحه 21-42
Laya Olfat؛ Masoud Barati

2.

Identifying the Indicators of the Theory of Planned Behavior in Successful Entrepreneurs of Small and Medium-Sized Enterprises

دوره 13، شماره 3، مهر 2020، صفحه 441-465
Kambiz Talebi؛ Ardalan Tanbakouchian؛ Ali Bozorgi Amiri

3.

تحلیل تأثیر رهبــــری معنوی و پیامدهای آن بر عملکرد ســـازمانی با به‌کارگیری کارت امتیازی متوازن در بنگاه‌های کوچک و متوسط شهر اصفهان

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 247-265
علی نصر اصفهانی؛ محمد سبحانی؛ جواد خزائی پول؛ مجتبی امانی

4.

شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 676-695
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ معصومه دارا

5.

طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439
بهروز عطاریان؛ نادر سیدامیری؛ محسن نظری؛ عزت‌اله عباسیان

6.

طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1404
اکرم احمدی؛ حسین رحیمی کلور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ باقر عسکرنژاد نوری

7.

مطالعۀ نحوۀ اثرگذاری متغیرهای اجتماعی و فرهنگی بر مدیریت ریسک در صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کفش تهران)

دوره 10، شماره 2، مهر 1397، صفحه 159-182
مصطفی ازکیا؛ حسین میرزایی؛ حامد اکبری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب