احمدی, اکرم, رحیمی کلور, حسین, باشکوه اجیرلو, محمد, عسکرنژاد نوری, باقر. (1404). طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2025.384663.4869
اکرم احمدی; حسین رحیمی کلور; محمد باشکوه اجیرلو; باقر عسکرنژاد نوری. "طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط". , , , 1404, -. doi: 10.22059/jibm.2025.384663.4869
احمدی, اکرم, رحیمی کلور, حسین, باشکوه اجیرلو, محمد, عسکرنژاد نوری, باقر. (1404). 'طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2025.384663.4869
احمدی, اکرم, رحیمی کلور, حسین, باشکوه اجیرلو, محمد, عسکرنژاد نوری, باقر. طراحی و تبیین مدل استراتژی بازاریابی پاسخگو و انعطاف پذیری در شرایط بحران در شرکت های کوچک و متوسط. , 1404; (): -. doi: 10.22059/jibm.2025.384663.4869





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب