1.

Identifying the Indicators of the Theory of Planned Behavior in Successful Entrepreneurs of Small and Medium-Sized Enterprises

دوره 13، شماره 3، مهر 2020، صفحه 441-465
Kambiz Talebi؛ Ardalan Tanbakouchian؛ Ali Bozorgi Amiri

2.

Studying the Factors Affecting the Financing of Small and Medium Enterprises in Automotive Parts Supply Chains

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 435-454
Seyed Mostafa Razavi؛ Behrooz Karimi؛ Davood Rafeierad

3.

ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیاده‌سازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 21-40
منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی‌یوشانلوئی؛ کمال‌الدین رحمانی؛ محمد پاسبانی؛ محمدعلی عسگری

4.

تحلیل تأثیر رهبــــری معنوی و پیامدهای آن بر عملکرد ســـازمانی با به‌کارگیری کارت امتیازی متوازن در بنگاه‌های کوچک و متوسط شهر اصفهان

دوره 13، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 247-265
علی نصر اصفهانی؛ محمد سبحانی؛ جواد خزائی پول؛ مجتبی امانی

5.

چارچوب حسابداری مدیریت در شرکت‌های کوچک و متوسط ایران

دوره 32، شماره 2، 1404، صفحه 224-252
علی ابراهیمی کردلر؛ حسن حاجی پور

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات

دوره 14، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 81-98
محمود محمود محمدیان محمودی تبار؛ سحر ستوده نژاد؛ حسن بودلایی

7.

شناسایی و دسته‎بندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بین‎المللی با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 551-572
وحید شرفی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ داود فیض





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب