1.

Effects of Consumer Characteristics on their Acceptance of Online Shopping: A Survey in Faculty of Management, University of Tehran

دوره 5، شماره 4، بهار 2014، صفحه 67-84
Tahmoures Hasangholipour؛ Mojtaba Amiri؛ Farnaz sadat Fahim؛ Amirhosein Ghaderi Abed

2.

Factors Affecting E-Satisfaction An Experience from Germany

دوره 4، شماره 12، زمستان 2012، صفحه 165-186
Shahriar Azizi؛ Amirnima Negahdari

3.

Identification of factors influencing building initial trust in e-commerce

دوره 9، شماره 3، پاییز 2016، صفحه 483-503
Mansoureh Maadi؛ Marjan Maadi؛ Mohammad Javidnia

4.

Mediating Role of Advertising on the Relationship between Social Media and Online Risk on Online Shopping Habits

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1400
QARIBU YAHAYA NASIDI؛ Isyaku Hassan؛ Muhamad Fazil Ahmad؛ Murtala Garba؛ Usman Ahmed Hafiz

5.

بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 21-42
نگین احقر بازرگان؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

6.

تأثیر ابعاد فرهنگ هافستد بر اعتماد مشتری در خرید اینترنتی ‌با میانجی‌گری ادراک مشتری از شرکت

دوره 12، شماره 1، بهار 1393، صفحه 105-123
فاطمه نژادشکوهی؛ حبیب الله دعایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.