احقر بازرگان, نگین, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. (1396). بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران. , 9(1), 21-42. doi: 10.22059/jibm.2017.62310
نگین احقر بازرگان; علی صنایعی; آذرنوش انصاری. "بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران". , 9, 1, 1396, 21-42. doi: 10.22059/jibm.2017.62310
احقر بازرگان, نگین, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. (1396). 'بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران', , 9(1), pp. 21-42. doi: 10.22059/jibm.2017.62310
احقر بازرگان, نگین, صنایعی, علی, انصاری, آذرنوش. بررسی تأثیر ابعاد شخصیتی مایرزـ بریگز بر تمایل به خرید الکترونیکی خریداران. , 1396; 9(1): 21-42. doi: 10.22059/jibm.2017.62310


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب