1.

Classification of Internet banking customers using data mining algorithms

دوره 6، شماره 1، تیر 2014، صفحه 71-90
Reza Radfar؛ Navid Nezafati؛ Saeid Yousefi Asli

2.

Designing a Model for Improving Banking Recommender Systems Based on Predicting Customers’ Interests: Application of Data Mining Techniques

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 393-314
Maryam sadat Motaharinejad؛ Mohammad Mahdi Zolfagharzadeh؛ Ehsan Khadangi؛ Ali Asghar Sadabadi

3.

Effective Factors in Adoption of Electronic Banking by Customers (Saman Bank)

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 155-174
Mozhdeh Hashemian؛ Mohammad Taghi Isaai؛ Fattah Mikaeili؛ Mohsen Tabatabaie

4.

Identifying and Studying the Factors Affecting E-loyalty of Pioneer Banking Services Users (Private and Governmental Banking)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 251-266
Ali Asghar Sadeghi Moghadam؛ Mohammad Norozi؛ Javad Jamshidpur؛ Ali Asghar Anvary Rostami

5.

Proposing a strategic model for the development of E-banking in Iranian commercial banks

دوره 8، شماره 1، تیر 2016، صفحه 177-194
Masoud keimasi؛ Sara Ramezani

6.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرستان اراک)

دوره 8، شماره 22، بهمن 1389، صفحه 147-168
فهیمه بخشعلی؛ سیدمجتبی حسینی‌فرد؛ محمد رحمتی

7.

ضرورت بانکداری الکترونیکی در شهر الکترونیک

دوره 3، شماره 1، فروردین 1387
رحمت میرزایی سروکلایی؛ نغمه الوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب