1.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

2.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

3.

ML Based Social Media Data Emotion Analyzer and Sentiment Classifier with Enriched Preprocessor

دوره 13، Special Issue: Big Data Analytics and Management in Internet of Things، 2021، صفحه 6-20
Jayamalini Kothandan؛ Ponnavaikko Murugesan

4.

Review of “Twitter and Jihad: The Communication Strategy of ISIS” edited by Monica Maggioni and Paolo Magri

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 2018، صفحه 239-241
Farzad Salimifar

5.

Text Analytics of Customers on Twitter: Brand Sentiments in Customer Support

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 43-58
Iman Raeesi Vanani

6.

جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید

دوره 5، شماره 2، پاییز 1389
پل لوینسون

7.

رسانه‌های اجتماعی و ارتباطات زیست‌محیطی؛ تحلیل پیام‌های بحران آب ایران در توییتر فارسی بر مبنای عدالت زیست‌محیطی

دوره 28، شماره 1، بهار و تابستان 1400، صفحه 59-84
سعید رضا عاملی؛ عبدالله بیچرانلو؛ فرزاد غلامی

8.

شناسایی و ارزیابی الگوهای تأثیرپذیری کاربران ایرانی توییتر از نگرش‌های سیاسی اینفلوئنسرها

دوره 9، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 855-877
حمید رضا جلائی‌پور؛ ابوالفضل حاجی زادگان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.