- آلغفور، سید محسن، کاظمی، احسان و فرشاد رومی (1397)، «امکانات تئوریک پدیدارشناسی در فهم سیاست خارجی؛ با نگاهی به سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران»،پژوهشهای راهبردی سیاست، شمارۀ 71: ۲۶-96.
- حسنیفر، عبدالرحمن و مجید عباسزاده مرزبالی (1400)، «فضای مجازی چالش هویتیابی قومی و راهکار آن»، فصلنامۀ ژئوپولتیک، شمارۀ 61: 178-213.
- سلمانی جلودار، یونس، برزگر، کیهان، ذاکریان، مهدی و حمید احمدی (1398)، «بررسی تأثیر برجام بر سیاست و راهبردهای منطقهای ایران: تداوم یا تغییر»، فصلنامۀ ژئوپولتیک، شمارۀ 3: 172-202.
- سلیمی، حسین و پیمان وهابپور (1397)، «دیپلماسی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توییتر»، فصلنامۀ دانشگاه علامه طباطبایی، شمارۀ 4: 45-50.
- شفیعی سروستانی، فاطمه، ایزدی، فؤاد و سعیدرضا عاملی (1394)، «دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در قبال آمریکا از منظر شبکه و روایت»، فصلنامۀ قدرت نرم، شمارۀ 11: 111-138.
- شیرخانی، محمدعلی و نسیمالسادات واسعیزاده (1391)، «سرمایۀ اجتماعی و امنیت بینالملل»، فصلنامۀ سیاست، شمارۀ 2: 113-128.
- عرفانمنش، محمدامین، حسینی، الهه و سحر حبیبی (1397)، «تحلیل توییت مقالههای علمی در توییتر»، فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی مطالعات، شمارۀ 3: 68-80.
- احمدی، یعقوب و پروین علیپور (1398)، «شبکههای اجتماعی، گزینش عقلانی و مشارکت سیاسی»، فصلنامۀ مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، شمارۀ 1: 33-57.
- فرزعلیان، الهه، گنجی، محمد و محسن نیازی (1398)، «بررسی نقش سرمایههای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در گرایش شهروندان به سبک زندگی نشاط محور»، فصلنامۀ مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، شمارۀ 2: 379-410.
- مشیرزاده حمیرا و نسیمالسادات واسعیزاده (1397)، «سرمایۀ اجتماعی بینالمللی: اعتماد، مشارکت و شبکهها در جامعۀ بینالملل»، فصلنامۀ سیاست، شمارۀ 1: 175-195.
- نعمتالهی، پویا، سلطانی، علیرضا و بهروز کاوهای (1396)، «موضعگیری رویترز، فاینتشال تایمز و بلومبرگ درمورد صنعت نفت ایران بعد از تحریم»، مطالعات رسانهای، شمارۀ 38: 67-82.
- وحیدی، موسیالرضا (1398)، «ظرفیتسازی نهادی و طراحی راهبرد دیجیتالی: راهکار افزایش کارآمدی دیپلماسی در قبال رسانههای ارتباطی- اجتماعی»، فصلنامۀ سیاست خارجی، شمارۀ 4: 55-70.
- یادگاری، مهدی و محمدحسن منتظر قائم (1397)، «تحلیل روایت فیلم مستند سیاسی (مطالعۀ موردی: فیلم مستند «به روایت دربار» و «ایران و غرب»، فصلنامۀ رسانههای دیداری و شنیداری، شمارۀ 28: 151-178.
- Arquilla, J., & Ronfeldt, D. F. (Eds.) (2001), “Networks and netwars: The future of terror, crime and militancy”, National Defense Research Institute (RAND), 378,78
- Biggart, N. W., & Delbridge, R. (2004), “Systems of exchange”, Academy of Management Review, No. 1: 28-49.
- Braian, O. L. (2017), “The age of Twitter: Donald J. Trump and the politics of debasement”, Critical Studies in Media Communication,No. 1: 59-68.
- Castells, M. (2007), “Communication, power and counter-power in the network society”, International Journal of Communication, No. 1: 29.
- Castells, M. (2013), “Communication power”, 2nd edition, Chadvic, Journal of Communication, No. 64: 242.
- Duncombe, C. (2017), “Twitter and transformative diplomacy: social media and Iran–US relations”, International Affairs, No. 93: 3.
- Duncombe, C. (2017), “Twitter and challenges of digital diplomacy”, Review of International Affairs, No. 2: 91-100.
- Duncombe, C. (2015), “Representation, recognition and foreign policy in the Iran–US relationship”, International Affairs, No. 90: 10.
- Duncombe, C. (2019), “The politics of Twitter: emotions and the power of social media”, International Politics Sociology, 13: 409-429.
- Global peace Index (2016), Global peace index, Available at: http://162.243.170.40/#/page/indexes/global-peace-index
- Hasaniyafar, A., & Abbaszadeh Marzbali, M. (2021), “Cyberspace challenge of ethnic numbering identity and its solution”, Geopolitical Quarterly, No. 61: 178-213. (In Persian)
- https://www.nytimes.com/interactive/2019/11/02/us/politics/trump-twitter-residency.html
- Miskimmon, A., O’Loughlin, B., & Roselle, L. (2013), “Strategic narratives: Communication power and the new world order”, Politics and Society, Vol. 3: 57.
- Miskimmon, A., O’Loughlin, B., & Roselle, L. (2017a), “Forging the world: Strategic narratives and international relations”, University of Michigan Press, p. 1–22.
- Nye, J. (2017), “Soft power: the origins and political progress of a concept”, Palgrave Communications, No. 1: 1-3.
- Nye, J. S. (2004), “Soft power: The means to success in world politics”, Public Affairs, No. 58: 17.
- P. (2002), “Social Capital and Democracy: An Interdependent Relationship”, American Sociological Review, No. 2: 254-277.
- Roselle, L., Miskimmon, A., & O’Loughlin, B. (2014), “Strategic narrative. A new means to understand soft power”, Media, War & Conflict, No. 1: 70–84.
- Social Capital Index (2021), www.solability.com/the-global-sustainable-competitiveness-index/the-index/social-capital
- Solomon, T. (2014), “The affective underpinnings of soft power”, European Journal of International Relations, 3: 720–741.
- World Bank (2014), Capital in operational at worldbank.org
|