1.

A Framework for Using Custom Knowledge in e-Catalog Designs

دوره 45، شماره 1، تیر 2011، صفحه 83-94
N. Ghanbari؛ Mohammad reza Gholamian

2.

Presenting a Conceptual Framework for Identifying the Typology of Customer Knowledge: A Case Study

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 163-189
Mahdi Shami Zanjani؛ Fatemeh Najafloo

3.

Presenting a Conceptual Model of Customer Feed back Process in Customer Knowledge Management (C.K.M) Approach

دوره 3، شماره 9، فروردین 2012، صفحه 107-138
Ali Akbar Farhangi؛ Seyed Abolghasem Mira

4.

Providing a Model for Setting Priorities in KM for Improving Customer Relationship Management (Case study: Sepah Bank)

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 63-82
Narges Rezaei-Malek؛ Reza Radfar

5.

ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 147-164
محمد موسی خانی؛ محمد حقیقی؛ سمانه ترک زاده

6.

نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاه های لیگ برتر فوتبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 581-596
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب