1.

An analysis of the green response of consumers to the environmentally friendly behaviour of corporations

دوره 8، شماره 3، مهر 2015، صفحه 315-334
Habibollah Ranaei Kordshouli؛ Abolghasem Ebrahimi؛ Ahmad Allahyari Bouzanjani

2.

بررسی عکس‌العمل مخاطب به بازاریابی سبز با لحاظ نقش ادراک از شخصیت

دوره 20، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 39-69
مرتضی سلطانی؛ حسین خنیفر؛ سعیده صیادی

3.

تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)

دوره 2، شماره 2، مهر 1389
محمد رحیم رمضانیان؛ رضا اسماعیل پور؛ هدیه تندکار

4.

تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 565-578
حجت پودینه حاجی پور؛ عمادالدین پورصفر طبالوندانی؛ یوسف باقری

5.

تحلیل اثر آمیختۀ بازاریابی سبز و نگرش برند سبز بر گردشگری شهری با نقش میانجی سرمایۀ فکری سبز

دوره 11، شماره 3، مهر 1403، صفحه 37-53
ناصر سیف اللهی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب